Котел опалювальний комбінований газ-дрова ЖИТОМИР-9 КС-ГВ-016 СН / АОТВ-12, 2-контурний
- Кількість контурів: 2 (опалення + ГВП)
- Спосіб встановлення: підловий
- Тип камери згоранння: відкрита
- Номінальна теплова потужність (газ/тверде паливо): 16 / 12 кВт
- Тривалість робочого циклу на твердому паливі: 4-8 годин
- Максимальна температура води на виході з котла: не більше 90 оС
- Рекомендована температура теплоносія: 60-80 оС
- Максимальний тиск теплоносія: 0,2 МПа
- Матеріал теплообмінника: сталь
- *Витрати твердого палива розраховані на основі антрациту
- Діаметр димоходу: 128 мм (газ) / 148 мм (тверде паливо)
Житомир-9 КС-ГВ-016 СН / АОТВ-12 є одноконтурним, універсальним котлом, який призначений для опалення приміщення площею 160 кв.м. використовуючи газ та 120 кв.м. використовуючи тверде паливо та гаряче водопостачання. Універсальність даного котла дозволяє опалювати приміщення як газом так і твердим паливом. Допускається використання кам'яного і бурого вугілля, яка не спікається, дров і брикетованого твердого палива з відповідним незначним зниженням теплотехнічних показників апарату.
Особливістю моделі є можливість одночасної роботи на двох видах палива одночасно !
Котел Житомир-9 на твердому паливі і газі є інноваційною розробкою компанії, аналогів якому поки немає на ринку України (на 2015 рік). Ця найголовніша відмінна характеристика, яка є і його перевагою. Навіть, якщо порівняти з іншими універсальним котлом цього ж виробника Берізка, то різниця полягає в організації переходу з одного типу опалення на інший - для використання твердого палива у Берізки знімається газова апаратура. Для котла АТЕМ Житомир-9 цього не потрібно, оскільки ці два режими можна використовувати поперемінно без будь-яких відєднань або корекцій. Тому даний комбінований котел на вугіллі / дровах і газі настільки популярний.
Функціональні характеристики, оснащення:
- Оснащений невеликими дверцятами, яка зручна для використання твердого палива у вигляді вугілля, топити дровами також можна
- Котел опалювальний Житомир укомплектований автоматикою безпеки від італійського виробника EuroSit
- Посилена суцільнозварна конструкція котла
- 2 камери згоряння: окремо для газу і твердого палива
- Устаткування покрито спеціальним захисним складом, який попереджає корозію і захищає від впливу високих температур
- Особливістю цього гібридного котла також є вельми привабливий зовнішній вигляд, який не властивий для твердопаливних типі
Моментальний перехід на інший вид палива без переобладнання!
Котел "Житомир-9" здатен працювати на двох видах палива як окремо, так і одночасно! Окремі блоки газового і твердопаливного котла дають змогу працювати на двох видах палива незалежно один від одного!
Суперефективний на газі і стабільно надійний на твердому паливі!
Газовий блок котла "Житомир-9" побудований на базі ефективної і дуже популярної моделі "Житомир-3", яка має дуже високий коефіцієнт корисної дії до 94% що є дуже високим показником, належним до котлів преміум сегменту!
Конструкція теплообмінника Атем передбачає два режима роботи - спокійний і турбулентний.
В “спокійному” режимі при відносно теплій погоді на вулиці гарячі гази плавно проходять весь шлях через теплообмінник встигаючи віддати тепло в систему опалення.
Коли температура на вулиці починає опускатись нижче, тяга в димоході значно зростає що призводить до збільшення швидкості витягування гарячих димових газів і тоді теплообмінник переходить в “турбулентний” режим роботи, в якому гарячі гази починають активно перемішуватись, забезпечуючи ефективну віддачу тепла в систему опалення!
В той час як в котлах зі звичайним теплообмінником, при зростанні тяги, ККД може різко падати, ефективність котла АТЕМ з турбулентним теплообмінником залишається дуже високою в будь-якому режимі роботи!
На відміну від простих "відкритих" компенсаторів тяги, що і по теперішній час використовуються в котлах багатьох марок, котли Атем оснащені плаваючою заслінкою газохода, яка з одного боку перешкоджає втраті теплого повітря з приміщеня, а з іншого забезпечує стабільну роботу датчиків безпеки котла.
Таке конструктивне рішення дозволило зменшити витрату газу особливо за низьких зовнішніх температур, коли тяга зростає і швидкість потоку повітря збільшується.