Інтернет-магазин професійного обладнання CENTUR
  • 0 800 307 999
    Дзвінки безкоштовні
    ПРАЦЮЄМО ЦІЛОДОБОВО
  • 032 242 69 38
  • +38 063 334 20 50
  • 050 300 38 42

Сервіс

СЕРВІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ

 Гарантійний ремонт здійснюється при обов'язковій наявності гарантійного талону. 

 

1. Без правильно оформленого Гарантійно талону, або виправленнях в Гарантійному талоні претензії до якості не приймаються.

2. Сервісний відділ може відмовити в гарантійному ремонті у випадках:

  • наявності механічних пошкоджень;
  • порушення збереження гарантійних пломб;
  • поступлення в ремонт брудного обладнання;
  • виконання ремонту іншими організаціями.

 

3. Транспортування несправного обладнання з необхідними документами здійснюєтся споживачем. Або споживач оплачує транспортні витрати (відрядні) для поїздки до місця експлуатації обладнання.

4. Гарантія не розповсюджується на пристрої, які вийшли з ладу в результаті:

  • порушенням правил експлуатації, вказаних в інструкції;
  • неправильному підключенні, або експлуатації в нестандартній електромережі - коли напруга в електромережі становить більше або менше стандартних 220 В, а також внаслідок аварійних скачків напруги (внаслідок ударів блискавки в електромережу, або коли в мережу підключені пристрої з високою індуктивністю, які спричиняють скачки напруги, чи інших аварійних ситуацій);
  • дефектів, спричинених стихійними лихами;
  • випадкових, або умисних пошкоджень, спричинених споживачем;
  • порушень викликаних проникненням в апарат комах, вологи або агресивних середовищ;                                                                                                                                                                          

5. Гарантійні зобов’язання не поширюються на витратні матеріали і інші змінні елементи, які мають природній обмежений період роботоздатності (лампи, катриджі, нагрівальні елемент, шторки до хол.вітрин, тощо)

6. Обмін товару належної якості, здійснюється, якщо він не був в експлуатації і збережений його товарний вигляд – якість, пломби, ярлики, а також товарний або касовий чек, чи інші документи видані споживачу разом з проданим товаром.

7. Холодильне, технологічне вагове обладнання, передбачає планове технічне обслуговування, записане в паспорті, або договорі на ТО;

8. Термін гарантійного ремонту – не більше 14 днів. У випадку відсутності запасних часнин на складі, термін ремонту збільшується на термін поставки запасних часнин.

9. На час проведення гарантійного ремонту – гарантійний термін подовжується на час ремонту;

10. Гарантія поширюється на обладнання в цілому, при заміні складових частин, при гарантійному ремонті, термін дії гарантії на замінені частини, не може перевищувати термін дії гарантії на обладнання в цілому.       

Виробники