ГАРАНТІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ

1. Сервісний відділ може відмовити в гарантійному ремонті у випадках:

  • наявності механічних пошкоджень;
  • порушення збереження гарантійних пломб;
  • поступлення в ремонт брудного обладнання;
  • виконання ремонту іншими організаціями.


2. Гарантія не розповсюджується на пристрої, які вийшли з ладу в результаті:

  • порушення правил експлуатації, вказаних в інструкції;
  • неправильного підключення, або експлуатації в нестандартній електромережі - коли напруга в електромережі становить більше або менше стандартних 220 В, а також внаслідок аварійних скачків напруги (внаслідок ударів блискавки в електромережу, або коли в мережу підключені пристрої з високою індуктивністю, які спричиняють скачки напруги, чи інших аварійних ситуацій);
  • дефектів, спричинених стихійними лихами;
  • випадкових, або умисних пошкоджень, спричинених споживачем;
  • порушень викликаних проникненням в апарат комах, вологи або агресивних середовищ;


3. Гарантійні зобов'язання не поширюються на витратні матеріали і інші змінні елементи, які мають природній обмежений період роботи (лампи, катриджі, нагрівальні елементи, шторки до холод.вітрин, тощо);

4. Холодильне, технологічне вагове обладнання, передбачає планове технічне обслуговування, записане в паспорті, або договорі на ТО;

5. Термін гарантійного ремонту – не більше 14 днів. У випадку відсутності запасних часнин на складі, термін ремонту збільшується на термін поставки запасних часнин;

6. На час проведення гарантійного ремонту – гарантійний термін подовжується на час ремонту;

7. Гарантія поширюється на обладнання в цілому, при заміні складових частин, при гарантійному ремонті, термін дії гарантії на замінені частини, не може перевищувати термін дії гарантії на обладнання в цілому;

8. Транспортування несправного обладнання з необхідними документами здійснюєтся споживачем. Або споживач оплачує транспортні витрати (відрядні) для поїздки до місця експлуатації обладнання.