Автоматизоване робоче місце касира, оператора, товарознавця, яке має досить функцій і можливостей, що поєднує в собі простоту в використанні разом з широкими можливостями та зручним інтерфейсом
Переваги ПЗ Chameleon
Робота на ОС Linux і Android, які не потребують ліцензування
Отримання даних про продажі, залишках в режимі ONLINE
Кількість касових місць — без обмеження
Стабільна робота навіть без наявності мережі
Широкий спектр підтримуваного устаткування
Висока швидкість організації внутрішнього електронного документообігу
Одночасний, багатообмін даними між точками та офісом
Інтуїтивно зрозумілий інтерфейс
Повна сумісність з будь-якими бухгалтерськими та обліковими системами
Проведення переобліку, контрольних інвентаризацій без зупинки торгового процесу
Інтуїтивно зрозумілий інтерфейс для різних пристроїв
Можливості функціоналу Chameleon POS
Робоче місце касира:
пошук товару як за кодом, штрих-кодом, так і за назвою;
робота з розширеними штрих-кодами;
робота з необмеженою кількістю чеків;
можливість роботи з поточними чеками на іншому робочому місці;
довільний чек на повернення (не певна, возвратный чек рос) або строго на підставі раніше зафіксованого чека продажів;
робота з контролем продажів товару з позитивного залишку, або без контролю;
контроль залишку грошових коштів на робочому місці;
стабільна робота при низькій якості інтернету або його відсутності;
різні типи оплат, в тому числі комбіновані;
робота з серіями (розмір взуття, одягу, номери газет, журналів і т. д.);
продаж виробів зі списанням з залишків інгредієнтів;
можливість поповнювати рахунки мобільних операторів, інтернет-провайдерів, комунальні послуги тощо;
автоматическая отправка в офис финансовых документов: внесений денег в кассу, выдача, инкассации, хознужды и т. д.;
звіти для касира;
мультивалютність.
Робота з обладнанням
підключення будь-якого торгового обладнання;
робота з будь-якими фіскальними реєстраторами та POS принтерами одночасно;
робота як зі звичайними вагами, так і з вагами друку етикеток;
друк на принтері етикеток;
підключення дисплея покупця як до фіскального реєстратора, так і безпосередньо до системи
Управління та адміністрування
сумісність із зовнішніми бухгалтерськими системами, наприклад 1С;
детальне логування (фіксування) всіх дій касира;
реєстрація відвідувань співробітників і постачальників;
передача електронних документів у зворотному напрямку з офісу на торгові точки з подальшим коректуванням даних на точці
налаштування прав і ролей касирів і співробітників;
можливість обмеження асортименту товару для кожного робочого місця (асортиментна матриця);
можливість установки різних цін для кожної торгової точки окремо;
внутрішній чат офіс-торговельні точки
Програма лояльності:
дисконтні карти, ідентифікація покупців без карт, нарахування та оплата балами;
подарункові сертифікати та дисконтні купони;
настройка акцій і програм лояльності будь-якої складності;
друк рекламної інформації на чеку як з прив'язкою до товару, так і в рамках кожної акції.