Котел газовий навісний ЖИТОМИР-М АОГВ 5 СН, 1-контурний
- Тип котла: газовий котел парапетного типу з відведенням продуктів згоряння через зовнішню стіну приміщення
- Кількість контурів: 1 (опалення)
- Максимальна температура води на виході з котла: не більше 90 оС
- Рекомендована температура теплоносія: 60-80 оС
- Робочий тиск теплоносія, не більше: 0,15 МПа
- Максимальний тиск теплоносія: не більше 0,2 МПа
- Максимальний тиск в контурі водонагріву: 0,6 Мпа
- Патрубки підключення до системи опалення: G” 1 1/2”
- Патрубки підключення до системи газопостачання: G” 1/2”
- Патрубки підключення до системи водопостачання: G” 1/2” (тільки для моделей АДГВ )
- Діаметр зовнішньої труби димоповітряного блоку: 164 мм
- Мінімальна товщина зовнішньої стіни приміщення: 240 мм
- Максимальна товщина зовнішньої стіни приміщення: 540 мм
“Житомир-М” - газові котли, що не потребують димоходу. Відвід продуктів згоряння та забір повітря відбувається за допомогою димоповітряного блоку через зовнішню стіну будівлі.
Котли мають герметичну камеру згоряння, що дозволяє встановлювати їх в багатоквартирних будинках. Газові котли парапетного типу серії "Житомир-М" з відводом продуктів згоряння через зовнішню стіну будинку - оптимальне рішення для опалення приміщень не обладнаних димохідним каналом. Модельний ряд котлів "Житомир-М" складається з п'яти моделей потужністю 5, 7, 10, 12,5 та 15 кВт.
Котли "Житомир-М" мають герметичну камеру згоряння, що забезпечує високу безпеку експлуатації котла, та дозволяє встановлювати його в багатоповерхових багатоквартирних будівлях. Забір свіжого повітря для роботи котла та відвід димових газів відбувається через зовнішню стіну будинку через димоповітряний блок, що поставляється в комплекті з котлом.
Всі моделі комплектуються автоматикою 630 EUROSIT (Італія), яка має вбудований газовий редуктор, ПЬЕЗОРОЗПАЛ, датчик полум'я і датчик перегріву, а пальника POLIDORO дозволяють домогтися найбільш ефективного згоряння газу, а відповідно високих показників ККД і економічності. Кожен випущений котел піддається семи видах випробувань на надійність, в ході яких він випробовується в робочих і екстремальних режимах.