Офісні крісла для відвідувачів: економія недоречна!
Офісні працівники, які довго працюють за столом, можуть багато розповісти про комфортне робоче місце. Особливо, якщо пересіли з звичайних стільців на офісні крісла, спроектовані з урахуванням будови тіла і забезпечені механізмами регулювання: висоти спинки, висоти і глибини сидіння, положення підлокітників. Механізми розташовані внизу, під сидінням, щоб регулювання не приносило незручностей.
Дійсно, прогрес-таки дійшов до нас: в більшості випадків співробітники офісів працюють з комфортом, сидячи на зручних кріслах. Однак є ще одна категорія людей, які мають пряме відношення до офісного життя - відвідувачі: потенційні клієнти, замовники, ділові партнери, конкуренти, зрештою. При покупці офісних меблів про них, чомусь, думають в останню чергу, а адже від того, наскільки комфортно вони почуватимуться, залежить результат будь-якого починання або справи, з яким вони прийшли, а також імідж компанії.
Дійсно, складно очікувати від потенційного ділового партнера вирішення спірного питання, якщо під час переговорів він сидить на незручному стільці без спинки або дешевому офісному кріслі. Та й конкуренти не проти рознести всім і кожному, що в офісі такої-то компанії не поважають відвідувачів - навіть крісел пристойних немає, а все туди ж - у бізнес. Не вірте рекламі, яка говорить, що імідж - ніщо, навпаки, імідж - це все! Наявність якісних офісних крісел для відвідувачів - найважливіша складова позитивного сприйняття відвідувачами компанію та її діяльність на ринку.
У нашій країні чомусь з трепетом підходять до вибору столів та інших предметів меблів, комплектуючих офіс, і лише до офісних крісел ставляться як до видаткового матеріалу, яким можна знехтувати, а тому економлять на його придбанні. Такий підхід не сприяє успішному веденню справ. Адже в бізнесі важлива кожна деталь. Успішні фірми роблять все можливе для збереження іміджу в очах сторонніх, тому не упускають можливості покупки якісних, краще шкіряних, офісних крісел, в тому числі і для відвідувачів.